výroba dílů pro motorsport kompozitní materiály
autolakovna

Renovace a stavba vozů ŠKODA 110 L RALLYE a ŠKODA 120 S RALLYE

  • renovujeme vozy Škoda 110 L Rallye a Škoda 120 S

  • stavíme kopie vozů Škoda 110 L Rallye a Škoda 120 S


Podívejte se na ukázky naší práce:


Škoda 110 L Rallye, zrenovovaný vůz se závodní historií v AMK Sigma Olomouc, r.v. 1970

renovace Škoda 110 L RAELLYE
renovace Škoda 110 L RAELLYE
renovace Škoda 110 L RAELLYE


Škoda 110 L Rallye - nově postavená kopie

stavba Škoda 110 L RALLYE
stavba Škoda 110 L RALLYE


Škoda 120 S, zrenovovaný vůz se závodní historii, r.v. 1973

renovace Škoda 120 S
renovace Škoda 120 S


Škoda 110 L Rallye - nově postavená kopie pro ZAV

stavba Škoda 110 L RALLYE
stavba Škoda 110 L RALLYE


Škoda 110 L Rallye - nově postavená kopie továrního vozu AZNP pro ME cestovních vozů v roce 1971

stavba Škoda 110 L RALLYE
stavba Škoda 110 L RALLYE
stavba Škoda 110 L RALLYE


Vozy Škoda 110 L Rallye se vyráběly od r. 1970 pro tehdejší skupinu A 2 1150. Přední sedačky byly anatomické laminátové skořepiny s integrální opěrkou hlavy. Přístrojovou desku doplňovala nástavba tzv. kaplička s elektornickým otáčkoměrem, tlakoměrem a teploměrem oleje. Sportovní volant byl české výroby, průměru 380 mm. Montovala se elektronová kola rozměru 5,5 x 13“ s pneumatikami 165 R 13. Základní změnou vozu Škoda 110 L Rallye proti vozu ve skupině A 1 bylo použití motoru o objemu 1144 ccm s osmikanálovou hlavou válců. Sací potrubí bylo konstruováno pro dva dvojité horizontální karburátory Weber 40 DCOE 2.

Vozy Škoda 120 S se začaly vyrábět v září 1971 a v r. 1972 byl vůz homologován. Škoda 120 S se výbavou a úpravami v podstatě shodoval s typem Škoda 110 L Rallye, odlišnosti spočívaly v motorech a v umístění chladiče v přídi vozu - za předním čelem, oddělěným od zavazadlového prostoru příčkou. Prodejní verze Škoda 120 S s objemem motoru 1173 ccm byla později upravena zvětšením vrtání motoru na objem 1299 ccm. Škoda 120 S se stala předchůdcem typu Škoda 130 RS z hlediska motoru, převodovky a systému chladícího okruhu.

Pro vozy Škoda 110 L Rallye a Škoda 120 S vyrábíme kopie laminátových sedaček, středový tunel pro přídavné elektrické ovladače i kapličku na přístrojovou desku.

Škoda 110 R Coupé

renovace Škoda 110 R Coupé
renovace Škoda 110 R Coupé
renovace Škoda 110 R Coupé
renovace Škoda 110 R Coupé